20 Ocak 2016 Çarşamba

SOSYAL SORUMLULUK ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMA ÖDEVİ

PAZARLAMA
Süleymanpaşa Belediyesi tarafından belirlenen standartlara uygun olarak üretilen 16 seyyar simit arabası, düzenlenen törenle tanıtıldı.Başkanı Ekrem Eşkinat, Tuğlalı Park'taki simit arabası dağıtım töreninde yaptığı konuşmada, hijyenik koşullarda simit satılması için başlattıkları kampanyaya simit fırınlarından da destek geldiğini kaydetti.
Başlattıkları bu kampanyanın bazı çevreler tarafından farklı yansıtıldığını savunan Eşkinat, "'Belediye simit satar mı?' denildi. İyi ki belediye simit sattı da simitçi fırınlarımız yeni arabalarıyla ve personelinin hijyenik kıyafeti ve nazik davranışları ile hemşerilerimize hizmet vermeye başladı. Bundan sonra bu standartlara uyanlar simit satacaklar. Uymayan hiçbir simitçiye zabıtamız izin vermeyecek" dedi.
Bu uygulamanın esnafın dostu düşmanı olmakla ilgisi olmadığını ifade eden Eşkinat, "Bu insanın işini daha iyi yapması, standardı arttırmaya yönelik belediyenin bir katkısı. Biz burada iki araçla, Mutlukent'in katkılarıyla, herhangi bir kar gözetmeden standart koymaya çalıştık. Arkadaşlarımız da bu çağrıya cevap verdiler. 16 araç bugün Süleymanpaşa'nın farklı noktalarında simit satmaya başlayacak. Diğer araçlarda talepler doğrultusunda hizmete girmeye devam edecek. Herkese hayırlı uğurlu olsun" diye konuştu.
Konuşmaların ardından Eşkinat, yeni simit arabasından gazetecilere ve vatandaşlara simit ve ayran ikramında bulundu.
Açıklama
Süleymanpaşa Belediyesi tarafından hijyenliğin arttırılması ve halka daha iyi bir hizmet vermek adına 16 adet simit arabası üretilmiştir.Halk tarafından bu durum garip karşılansada Süleymanpaşa Belediyesi fırınlardan da destek alarak bu işe girişmiş oldular.Personellerin hijyenik kıyafetleriyle ve nazik davranışlarıyla halka hizmet vermeye adım atılmıştır.Yeni üretilen simit arabalarını halka tanıtarak belirli standartlara uyanlar tarafından bu arabalar kullanılarak simit satılacağı belirtilmiştir.Burada ki amaç aslında hiçbir şekilde esnafa karşı bir tepki değil de halkın sağlığı göz önünde bulundurulmuş ve simit satan vatandaşların işlerini daha iyi yapmaları standartları arttırmaya yönelik bir çalışma olmuştur.



Ticaret haberi
http://webrazzi.com/2015/11/09/tmob-magma/
tmob, küresel iş birlikleriyle m-ticaret platformu Magma için hedef yükseltiyor
Yakın zamanda IBM ve ardından Magento ile iş birliklerini duyuran tmob, ürünlerini dünyanın en popüler e-ticaret altyapılarına entegre ederek küresel pazarda hızlanıyor. Şirketin büyük e-ticaret şirketlerinin mobil operasyonlarını tek bir kanaldan yönetmelerini sağlayan m-ticaret platformu Magma da bu entegrasyonlarla hedef yükseltiyor.
360 derece m-ticaret platformu olarak tanımlanan Magma kullanıcısı şirketlerine geniş kapsamlı bir uygulama geliştirme seti (ürün ve kategori yapısı, sepet tercihleri, ödeme ve kullanıcı profilleri vb.), iOS ve Android platformlarında test otomasyon sistemi, gelişmiş analitik araçları, anlık mağaza performans takip sistemi ve tüm müşteri sadakat yönetimi araçları gibi araçlar sunuyor. Türkiye’nin en büyük 20 e-ticaret şirketinin 14’üne mobil ticaret çözümleri sunduğunu söyleyen tmob, Magento, Hybris, IBM ve Demandware entegrasyonlarıyla Magma’nın aynı başarıyı küresel pazarda da tekrarlamasını amaçlıyor. tmob ve Magma için sırada öncelikle ABD, İngiltere, Almanya, Fransa, Kanada, Rusya, Avusturalya, Hollanda ve İspanya pazarları var.
AÇIKLAMA
Magma 360 derece m-ticaret platformu olarak tanımlanan bir şirkettir.OİS ve Android şirketlerine bir çok araç sunarak kendi prestijini de yükseltmiş bulunuyor.Magma’nın bir çok şirkete yaptığı yatırımları küresel pazarda da yapması bekleniyor.Magma Türkiye’nin en büyük 20 e-ticaret şirketlerinde yatırım yaparak mobil ticaret çözümleri sunmuştur.Bu katkılarının diğer gelişmiş ülkelerin pazarlarında da görülmesi prestijini daha da arttıracak ve daha geniş pazarlara seslenme fırsatı bulacaktır.
Marka haberi
http://www.milliyet.com.tr/dacia-3-5-milyon-adet-satis-otomobil-2145934/

Dacia 3.5 milyon adet satış gerçekleştirdi

On bir yıl gibi kısa bir sürede Dacia, Avrupa’da ve Akdeniz bölgesinde 3,5 milyondan fazla müşterinin gönlünü fethetti.

Dacia: 10 yılı aşkın bir başarı hikâyesi
11 yıl gibi bir sürede Dacia Avrupa’da ve
Akdeniz Bölgesi’nde 3,5 milyondan fazla araç sattı.
Ürün gamının tamamen yenilenmesinden iki yıl sonra marka büyümeye devam ediyor. 2015’in ilk yarısında Dacia satışları yüzde 10.1 artarak 290 bin 24 adet adede ulaştı. Yılın ilk yarısında Avrupa’daki satışlar yüzde 5,5 artarak 205 bin 436 adede erişti.
Fransa’da Dacia yüzde 5.3 ile binek otomobil pazarındaki 5. Marka konumunu korudu ve perakende müşteri satışlarında 4. sırada yer aldı. Dacia markasının satıldığı 44 ülkenin 19’unda 2015’in ilk altı ayında rekor satışlar gerçekleşti.

Türkiye pazarında Dacia güçlenmeye devam ediyor
Dacia, Türkiye pazarında yükselişini sürdürüyor. Marka, toplam pazarda 4,6 pazar payı elde etti. Bu pay 2015 yılı 4,5 rekor payın üzerinde... Marka bu performans ile Marka sıralamasında 7. sırada yer alıyor. Pazarın en çok satılan 4x4 markası olan Dacia, tüm modelleri ile segmentlerinde başarılara imza atıyor.
Duster Türkiye’nin en çok satılan 4x4 modeli iken Lodgy ve Logan MCV kendi segmentlerinde lider konumda.

Sürekli genişleyen bir müşteri topluluğu
Ticari başarısını yanı sıra Dacia, müşterilerini bir araya getirmedeki becerisini de kanıtladı. Pek çok ülkede Dacia sahipleri üç ortak değer çerçevesinde deneyimlerini paylaşıyor: açık fikirlilik, yalınlık ve cömertlik.
Binlerce müşteri çeşitli ülkelerde düzenlenen etkinliklere katılıyor ve markaya bağlılıklarını gösteriyor. Fransa’da 11 bin kişi Dacia’nın Büyük Doğum Günü Kutlamasına katıldı.
Çek Cumhuriyeti’nde 6 bin Danimarka ve Almanya’da ise 3 bin ve 3 bin 400 fan büyük pikniklerde bir araya geldi. Markanın Fas’taki 10. yılıını kutlamak içinse uluslararası yıldız Khaled konserine 4 bin 500 seyirci katıldı; konseri ayrıca ekran başında on binlerce insan izledi.

Söz konusu topluluk etkinlikleri giderek popüler hale geliyor ve müşterilerin marka ile sağlam bağlar oluşturmasına vesile oluyor.
Facebook’ta ise Dacia sadece beş yılda yaklaşık 2.8 milyon fan’a sahip oldu. Türkiye’de Dacia Facebook fan sayısı ise 745 bin 522.

AÇIKLAMA

Dacia; Avrupa ülkelerinde satışlarını arttırmaya devam ederek başarısını günden güne artırırken bizim ülkemizde de birçok araba markası rekabet halindeyken yüzde satış oranlarını arttırarak başarısını bizim ülkemizde de kanıtlamış oldu.Türkiye pazarında yükselişini sürdürürken içinde bulunduğumuz 2015 yılında da payını 4.5 oranında arttırması hedef pazarımızda iyi bir konuma geldiğinin göstergesidir.Araba marka sıralamamız da 7. Sırada yer alması güçlü bir marka olduğunun bir kez daha kanıtlamış oluyor.Dacia’nın ticari başarısının bu kadar iyi olmasına etki eden bir takım faktörleride göz önünde bulundurmak yararlı olur.Dacia sahiplerinin,ortaklarının açık fikirli,yalın ve cömert olması yaptıkları işe deger verdiklerinin göstergesidir.bu durumda halkımıza güven verip olumlu bir algı yaratablir.Dacia markası için yapılan çeşitli etkinliklere katılım oranlarının markaya karşı bir olumlu algının yer edindiğini gösteriyor bu durumda Dacia şirketine olumlu bir geri dönüşümü sağlıyor.Dacia aynı zaman da sosyal medya üzerinde de bir çok fana sahip bu durumda halkın Dacia markasını yakından takip etmesini sağlayacak ve marka adına  yapılan yenilikleri,etkinlikleri hedef kitleye duyurarak sosyal medya mecraları sayesinde hedef pazarlarında daha da yükselişe geçmelerine sebep olacaktır.

 



Reklam haberi
http://www.posta.com.tr/yasam/HaberDetay/Instagram-daki-reklamlar-artik-daha-farkli-olacak-.htm?ArticleID=310504
Instagram'daki reklamlar artık daha farklı olacak!
Facebook'un servislerinden biri olan Instagram'a yeni bir reklam modeli geliyor.
Dünyanın en büyük fotoğraf paylaşım platformu olan Instagram, bir süredir çeşitli reklamlar ile görülüyordu ancak bu sefer çok daha özel bir gelir modeli üzerinde çalışıyor. Instagram içerisinde artık daha detaylı ve çeşitli reklamlar görmek mümkün olacak.
Facebook’un fotoğraf üzerine olan sosyal ağı Instagram, iOS sürümünde yeni bir reklam türü ile karşımıza çıkacak. Haberin kaynağı Digiday, Digiday’in iddiasına göre iOS destekli cihazlarda artık Instagram içerisinden alışveriş yapmak mümkün olacak. Apple Pay ile uyumlu reklamlar, kullanıcıları direkt olarak satın almaya yönlendirecek. Yani markalar, ürünlerinin reklamını ve fiyatını Instagram üzerinde paylaşarak neredeyse tek tuşluk bir satın alma işlemiyle kullanıcılara ulaşabilecek.
AÇIKLAMA
İnstagram;günümüzün en çok yaygın bir sosyal ağ mecrası olarak kullanılıyor.Dünya ile iletişime çok hızlı bir şekilde geçip aynı zamanda da dünyadan haberdar olabilmemizi sağlıyor.Günümüzde popülerliğini çok üst düzeylerde tutan instagram kendisine ticaret özelliğide katıp dünyanın gözünde şu günlerde gittikçe değerini arttırıyor.Çeşitli markaların iletişim aracı olan instagram reklam verme özelliklerini arttırdığı haberini tüketicilerine sunuyor.OİS sürümü ile tüketicilerin karşısına yeni bir reklam türü sunuyor.Bu uygulama artık instagram içersinde reklam yapılmasını sağlayarak instagramın ticari faaliyetini arttırmış olmakla birlikte satın alma işlemini orataya koymuş oluyor. Tüketiciler zihninde olumlu bir algı oluşturarak hiç yorulmadan bir tuş üzerinden alışveriş yapabilme imkanı sunacaktır.Hedef kitlenin büyük oranda ilgsini çekeceği kuşkusuz.

Sosyal medya haberi
Facebook’un ‘aktif kullanıcı’ tanımını değiştirdiği ortaya çıktı
Facebook, son 10 yıldır kullanıcı sayısının ölçmekte kullandığı aktif kullanıcı tanımını değiştirdi. Mali üçüncü çeyrek sonuçlarında 1.55 milyar aylık aktif kullanıcı açıklamasının ardından şirketin SEC’e ilettiği dökümanda güncellenmiş bir ‘aktif kullanıcı’ tanımı kullandığı görülebiliyor.
Facebook’un son on yıldan uzun süredir uyguladığı aktif kullanıcı tanımı, Facebook’u web’den ya da mobilden ziyaret eden ve Facebook’a giriş yapan; Messenger uygulamasını kullanan ve aynı zamanda kayıtlı Facebook kullanıcısı olan ve buna ek olarak Facebook üzerinde üçüncü parti bir uygulama aracılığıyla içerik ya da aktivite paylaşan kişileri kapsıyordu. Tahmin edebileceğiniz gibi, Facebook’un üçüncü parti uygulama kullanıcılarını sayımda içermesi şirketin aktif kullanıcı sayısını çarpıttığı ve açıkladığı figürlerin gerçeği yansıtmadığı yönünde eleştirilere sebep oluyordu. Ve elbette Facebook’un ‘gerçekten’ kaç kullanıcısı olduğu da merak konusuydu.
AÇIKLAMA
Facebook; günümüzde kullanıcı sayısı günden güne artış gösterdiği için artık tahmin edilemez bir rakama doğru gelmiştir.Bu kullanıcı sayısının analizini yapmak zorlu bir işe dönüşmüş yapılan uygulamalar kimi zaman doğru sayıyı vermediği görülmüştür.Bundan dolayı Messenger uygulaması geliştirilmiş facebook uygulamasını kullanan kişilerin Messenger uygulamasınıda kullanma zorunluluğu getirilmiştir.Böylece analizlerin daha rahatça yapılması sağlanmıştır.  
Teknoloji haberi
Tarih: Kasım 13, 2015
http://www.webtekno.com

Bu şehirde internete girmek bedava

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, ücretsiz internet ağının Ordu‘da hizmet vermeye başladığını söyledi.
Yılmaz, yaptığı açıklamada, Büyükşehir Belediyesi olarak Türkiye’nin en büyük ücretsiz internet ağını hizmete soktuklarını belirtti. Hemşehrilerimize sınırlama ve kota derdi olmayan ücretsiz Wi-Fi imkanı sağlıyoruz” diyen Enver Yılmaz, “Vatandaşlarımızın yoğun ilgi gösterdiği ücretsiz internetten 25 günde 600 bine yakın kişi faydalandı” dedi.
Başta Altınordu ilçesi olmak üzere Fatsa, Ünye, Perşembe ve Ulubey ilçelerinde de ücretsiz internet ağını oluşturduklarını ifade eden Yılmaz, “Trafik Elektronik Denetleme Sistemi (TEDES) kapsamındaki ücretsiz Wİ-Fİ hizmeti tam anlamıyla hizmete girdi. Wi-Fi uygulaması olan bölgelerde herkes ücretsiz olarak internete girebilecek. Ayrıca kota ve sınırlama da koymuyoruz. Artık vatandaşlarımızın internet kotası dolma gibi derdi olmayacak. Ordu’da bundan sonra internete girmek bedava” diye konuştu.
AÇIKLAMA
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz yaptığı bedava wifi projesi ile halkın büyük oranda internet katılımına destek verip ve Ordu halkına sınır tanımayan bir hizmet anlayışı getirmiştir.Bu yapılan çalışma aynı zaman da halkın Dünya ve Türkiye genelinde yaşanan bütün gelişmelerden haberdar olabilmelere de büyük bir katkıdır.Halka verilen bu hizmet karşılığında Belediye Başkanı Enver Yılmaz’ın halkı adına halkını düşündüğü,değer verdiği gösterilebilir.
SOSYAL SORUMLULUK HABERİ
Salih, Enes ve Okay'dan "Futbola bir şans ver" projesine destek
Altınordu Kulübü ve İngiltere merkezli "2nd Chance" (İkinci Şans Derneği) iş birliğiyle düzenlenen, sosyal yönden dezavantajlı çocukları topluma ve futbolla kazandırmayı hedefleyen "Give Footballa Chance" (Futbola Bir Şans Ver) projesine, genç Türk yıldız futbolcular destek verdi. Altınordu Kulübü'nden yapılan açıklamaya göre, İtalyan ekip Roma'da kariyerini sürdüren Salih Uçan, Manchester City'den Genk'e kiralanan Enes Ünal ve Trabzonspor'un genç yıldızı Okay Yokuşlu, Türkiye Futbol Federasyonu, UEFA ve sponsorların desteğini alan projenin tanıtım yüzleri oldu.
Projede yer alan takımların bulunduğu ülkelerde, yoksul mahallelerde yaşayan, çoğunluğu göçmen ve spor yapma imkanı bulamayan ya da yetenekleri olduğu halde bir kulübün altyapısına girme şansı bulamamış 11 yaşındaki çocuklar değerlendirmeye alınacak.
Seçmeler sonucunda oluşturulacak 8 takım, kendi ülkesinde yapacağı seçmelerle 16 kişilik ekipler oluşturacak. Bu ekiplere aylarca sürecek bir program eşliğinde futbol eğitimleri verilecek. Kendi ülkelerinde mentorlardan ve koçlardan liderlik tabanlı kişisel gelişim eğitimleri de alacak çocuklar 2016 Mart'ta İzmir'e gelecek.
Eğitimleri yıl boyunca sürecek "Give Football A Chance" takımları, 26 Mart 2016'da başlayacak U12 İzmir Cup'a katılacak.
AÇIKLAMA
Türk futbolcuların böyle bir kampanyaya destek vermesi hem takımımız adına hem de Türkler adına ne kadar yardımsever olduğumuzu gösterir.Çocuklamızı spor aktivitelerine yöneltmek,onların gelişimine destek olmak insanlık adına yapılmış en güzel hizmetler arasındadır.Yapılan bu projeyle belki de yeni nesile bizlerin futbolcuları  çok büyük yetenekler kazandırılmış olacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder